‘Bij Van Kesteren doen ze alles om de klant tevreden te maken en houden’
Meer dan de helft van zijn leven was de 49-jarige Peter Krabbe een ‘Citrofiel’, zoals Citroën-eigenaren ook wel worden genoemd. Ruim 3 jaar geleden kwam daar een eind aan, toen Van Kesteren hem vlak vóór zijn vakantie uit de brand hielp met een kapotte auto. Binnen no-time kon hij alsnog afreizen naar zijn vakantieadres, met zijn nieuwe auto: een Renault Mégane. Dankzij deze goede ervaring bleef Peter trouw aan Van Kesteren. Zo ruilde hij eind vorig jaar zijn Mégane bij ons in voor een prachtige Clio 1.0 Intens!
Daarmee heeft de Vollenhovenaar een uitstekende vervanger gevonden. “De kinderen zijn inmiddels allemaal de deur uit en hebben een eigen auto”, vertelt hij. “Ik kon daarom kleiner en duurzamer gaan rijden. Toen ik de Clio zag, was ik meteen verkocht. Ik vind hem er heel mooi uitzien. De lichtgrijze kleur, lichtmetalen velgen en het uitgebreide pakket. Je kunt het zo gek niet bedenken of het zit erop. Ook is de Clio een Bi-Fuel, dus zowel benzine als LPG. Daardoor rijd ik een stuk goedkoper dan voorheen, mede door de lagere wegenbelasting.”
Naast goedkoop rijdt de Clio óók erg goed. “Het is mijn eerste 3 cilinder-auto”, aldus Peter. “Ik moet bekennen dat ik daar altijd wat sceptisch over was. Maar het valt me buitengewoon mee. De Clio heeft dik 100 pk. Daar kan ik wel mee uit de voeten, haha.”
Een hecht team
Maar dat hij opnieuw voor Renault koos, heeft met name te maken met het team van Van Kesteren. “Ik heb heel goede ervaringen met de monteurs Arko, Hans en Wilhelm en service-adviseur Jeroen”, legt Peter uit. “Het is een hecht team, waar Wimfried op kan bouwen. Je kunt er altijd op terugvallen, ze denken altijd met je mee. Van Kesteren is waanzinnig goed in het onderhouden van de klantbinding. Je betaalt er misschien iets meer, maar dat betaalt zich dubbel en dwars terug.”
Problemen oplossen
Dat bleek ook de afgelopen periode weer. Peter: “Ik heb een elektronisch probleem in mijn Clio. En daarnaast een klein probleem met de versnellingsbak. Ik heb een heel goed gesprek met Wimfried gehad, op zoek naar een passende oplossing. Dan merk je echt dat de klant koning is, want ze gaan het probleem oplossen. Ze doen er alles aan om jou als klant tevreden te stellen én houden. Daarom blijf ik ook in Zwartsluis.”
Actueel Altijd in beweging
Zoals het een autodealer betaamt, is er altijd beweging rond Van Kesteren. Nieuws, acties, tips, referenties. Je leest het hier!
De nieuwe Renault Trafic van Elektrobazen is een echt Kamper project
Contact Altijd startklaar
Aankoop? Onderhoud? Reparatie? Waar je ons ook voor nodig hebt, we staan altijd startklaar. Zowel in Kampen als in Zwartsluis.
Van Kesteren: Daar weet je de weg altijd naar terug te vinden!